žák:
- Rozumí obsahu jednoduchého krátkého textu.
- Rozumí jednoduchým pokynům a větám a adekvátně na ně reaguje.
- Přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
- Vyslovuje a čte foneticky správně v přiměřeném rozsahu slovní zásoby.
- Používá obrázkový abecední slovník učebnice.
- Píše slova a krátké věty na základě textové a vizuální předlohy.
- Osvojí si a umí používaž základní slovní zásobu v komunikačních situacích probíraných tématických celků
|
Slovní zásoba na témata
- číslovky 1–20
- základní zdvořilostní fráze
- školní pomůcky a činnosti
- barvy
- hračky
- ovoce
- sportovní potřeby
- nábytek
- osoby
- přídavná jména popisující velikost, rozměr a stáří
- oblečení
- základní části lidského těla
Komunikační situace
- uvítání a rozloučení
- pokyny při hrách
- v obchodě s ovocem
- dotazování na oblíbenost ovoce
- dotazování na vlastnění předmětů
- popis a charakteristika osob
- dotazování se na majitele předmětu
- pokyny při výuce, běžných činnostech a při hrách
Jazykové struktury a gramatika
- užití to a toto při označování věcí
- jednoduché otázky a odpovědi s použitím sloves být, moct, mít a pomocného slovesa do
- vazba there is
- rozkazovací způsob v běžných pokynech při hrách a sportu
- jednoduché užití přítomného času průběhového při popisu toho, co máme na sobě
- předložky v a na při popisu umístění předmětů
Reálie
- škola v Anglii
- známá místa v Londýně
- čas na jídlo ve Velké Británii
- typická vesnice ve Velké Británii
- klubové uniformy školáků v Anglii
sportovní den na anglické škole
|
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá
Objevujeme Evropu a svět
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Komunikace
Poznávání lidí
|
Matematika
3. ročník
Geometrie v rovině a v prostoru
Výtvarná výchova
3. ročník
Výtvarné aktivity
| |