žák:
- Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a adekvátně na ně reaguje.
- Rozumí slovům a jednoduchým větám, které jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu.
- Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkající se každodenních témat.
- Zapojí se do jednoduchých rozhovorů.
- Sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy a dlaších osvojených témat
- Odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného nebo rodiny, školy a dalších osvojených témat.
- Rozumí slovům a jednoduchým větám, které se vztahují k běžným tématům.
- Rozumí krátkému jednoduchému textu zejména, pokud má k dispozici vizuální oporu, a vyhledává v ném požadovanou informaci.
- Rozumí jednoduchým informačním nápisům a orientačním pokynům.
- Vyslovuje a čte nahlas, plynule a foneticky správně jednoduché texty složené ze známé slovní zásoby
- Vyplní základní údaje o sobě ve formuláři.
- Napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojených témat.
- Napíše krátký text o sobě a své rodině.
|
Tématické okruhy :
zdvořilostní fráze
zvířata – druhy, kde žijí, čím se živí
státy, národy, jazyky
potraviny, nakupování, v restauraci
škola, předměty, pomůcky
určování času, denní program
média
Gramatika :
způsobové sloveso mögen
vybraná nepravidelná slovesa
neurčitý podmět 'man'
vazba 'es gibt'
zápor
stavba věty, slovosled
předložky
|