Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Charakteristika ŠVP
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
Matematika Číslo a početní operace |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Volitelný předmět č.1 Cvičení z českého jazyka a matematiky |
Fyzika Látky a tělesa |
Matematika Číslo a proměnná |
7. ročník |
Volitelný předmět č.1 Cvičení z českého jazyka a matematiky |
Matematika Číslo a proměnná |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk jako jedinec |
Volitelný předmět č.1 Cvičení z českého jazyka a matematiky |
Člověk a svět práce Volba povolání |
9. ročník |
Volitelný předmět č.1 Cvičení z českého jazyka a matematiky |
Člověk a svět práce Volba povolání |
Matematika Číslo a proměnná |
|
pokrytí projektem
|
Sebepoznání a sebepojetí
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
2. ročník |
Matematika Číslo a početní operace |
4. ročník |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
Matematika Číslo a početní operace |
5. ročník |
Tělesná výchova Zdraví |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
6. ročník |
Výchova ke zdraví Já a moji blízcí |
7. ročník |
Výchova ke zdraví Zdravý způsob života, Osobnostní a sociální rozvoj |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk jako jedinec |
Člověk a svět práce Volba povolání |
Matematika Číslo a proměnná |
9. ročník |
Člověk a svět práce Volba povolání |
|
pokrytí projektem
|
Seberegulace a sebeorganizace
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Tělesná výchova Zdraví |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
2. ročník |
Tělesná výchova Zdraví |
3. ročník |
Tělesná výchova Zdraví |
4. ročník |
Tělesná výchova Zdraví |
5. ročník |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
6. ročník |
Výchova ke zdraví Já a moji blízcí |
7. ročník |
Výchova ke zdraví Zdravý způsob života, Osobnostní a sociální rozvoj |
Matematika Číslo a proměnná |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk jako jedinec |
Člověk a svět práce Volba povolání |
9. ročník |
Člověk a svět práce Volba povolání |
|
pokrytí projektem
-
Sportovní den
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Psychohygiena
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
5. ročník |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
6. ročník |
Výchova ke zdraví Zdravý způsob života |
Matematika Číslo a proměnná |
|
pokrytí projektem
|
Kreativita
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Hudební výchova Hudební činnosti |
2. ročník |
Hudební výchova Hudební činnosti |
Matematika Číslo a početní operace |
3. ročník |
Hudební výchova Hudební činnosti |
4. ročník |
Hudební výchova Hudební činnosti |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
5. ročník |
Hudební výchova Hudební činnosti |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Matematika Číslo a početní operace |
6. ročník |
Hudební výchova Vokální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
7. ročník |
Hudební výchova Vokální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Fyzika Elektromagnetické a světelné děje |
Matematika Číslo a proměnná |
8. ročník |
Hudební výchova Hudební výchova, Vokální činnosti, Hudebně pohybové činnosti, Poslechové činnosti |
Tělesná výchova Pohybové učení - organizace |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Matematika Číslo a proměnná |
9. ročník |
Hudební výchova Hudební výchova, Vokální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
Tělesná výchova Pohybové učení - organizace |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Matematika Číslo a proměnná |
|
pokrytí projektem
|
Poznávání lidí
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
Matematika Číslo a početní operace |
2. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
3. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
4. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a hospodářství |
Výchova ke zdraví Změny v životě člověka, Osobnostní a sociální rozvoj |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk jako jedinec |
|
pokrytí projektem
|
Mezilidské vztahy
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
3. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
4. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
5. ročník |
Matematika Číslo a početní operace |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Výchova ke zdraví Já a moji blízcí, Rizika ohrožující zdraví |
Matematika Číslo a proměnná |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti, Člověk jako jedinec |
Fyzika Mechanické vlastnosti kapalin a plynů |
9. ročník |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Matematika Číslo a proměnná |
|
pokrytí projektem
|
Komunikace
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Dramatická výchova Dramatická výchova |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
2. ročník |
Dramatická výchova Dramatická výchova |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Matematika Závislosti, vztahy a práce s daty |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
3. ročník |
Dramatická výchova Dramatická výchova |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
Matematika Číslo a početní operace |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
4. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
5. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Matematika Číslo a početní operace |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Výchova ke zdraví Rizika ohrožující zdraví |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
7. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Výchova ke zdraví Rizika ohrožující zdraví |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
9. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
Kooperace a kompetice
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Tělesná výchova Pohybové dovednosti |
2. ročník |
Tělesná výchova Pohybové dovednosti |
3. ročník |
Tělesná výchova Pohybové dovednosti |
4. ročník |
Tělesná výchova Pohybové dovednosti |
Matematika Číslo a početní operace |
5. ročník |
Tělesná výchova Pohybové dovednosti |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Tělesná výchova Pohybové učení - organizace |
9. ročník |
Tělesná výchova Pohybové učení - organizace |
Dějepis Rozdělený a integrující se svět |
|
pokrytí projektem
-
Sportovní den
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
5. ročník |
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Matematika Číslo a proměnná |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a hospodářství |
Fyzika Síly a jejich vlastnosti, Elektromagnetické a světelné děje |
8. ročník |
Přírodopis Vývoj člověka |
9. ročník |
Výchova k občanství Stát a hospodářství |
Dějepis Rozdělený a integrující se svět |
|
pokrytí projektem
-
Sportovní den
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Hodnoty, postoje, praktická etika
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás, Člověk a jeho zdraví |
5. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás, Člověk a jeho zdraví |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk jako jedinec |
Přírodopis Vývoj člověka |
9. ročník |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
|
pokrytí projektem
|
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
3. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
Matematika Číslo a početní operace |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
8. ročník |
Zeměpis Společenské a hospodářské prostředí |
|
pokrytí projektem
|
Občan, občanská společnost a stát
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
3. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
Matematika Geometrie v rovině a v prostoru |
4. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
5. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Dějepis Starověk |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a hospodářství, Stát a právo |
Dějepis Novověk |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět, Stát a právo |
Dějepis Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
|
pokrytí projektem
|
Formy participace občanů v politickém životě
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
5. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
6. ročník |
Dějepis Starověk |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Dějepis Novověk |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Zeměpis Česká republika |
|
pokrytí projektem
|
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
5. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Dějepis Starověk |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Dějepis Novověk |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
|
pokrytí projektem
|
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Lidé a čas |
5. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme |
Matematika Geometrie v rovině a v prostoru |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Fyzika Látky a tělesa |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a hospodářství, Stát a právo |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Fyzika Mechanické vlastnosti kapalin a plynů |
Matematika Závislosti, vztahy, práce s daty |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět, Stát a hospodářství |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Dějepis Rozdělený a integrující se svět |
|
pokrytí projektem
-
Den ...
určen pro:
6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Objevujeme Evropu a svět
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
3. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
4. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
5. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme |
Matematika Závislosti, vztahy a práce s daty |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Hudební výchova Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Dějepis Úvod |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Hudební výchova Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa |
Matematika Nestandardní aplikační úlohy a problémy |
8. ročník |
Hudební výchova Hudební výchova |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Hudební výchova Hudební výchova, Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Fyzika Kam směřuje fyzika ? |
|
pokrytí projektem
-
Den ...
určen pro:
6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Jsme Evropané
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
4. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
5. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme |
6. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
8. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Dějepis Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
Český jazyk a literatura Literární výchova |
|
pokrytí projektem
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
4. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
5. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme, Lidé kolem nás, Lidé a čas |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Hudební výchova Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Regiony světa |
Dějepis Úvod |
7. ročník |
Hudební výchova Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti, Člověk jako jedinec |
Hudební výchova Hudební výchova, Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Hudební výchova Hudební výchova, Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
|
pokrytí projektem
-
Den ...
určen pro:
6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
-
Tradice, zvyky, obyčeje
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník
|
Lidské vztahy
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti, Člověk jako jedinec |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
9. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
|
pokrytí projektem
-
Tradice, zvyky, obyčeje
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník
|
Etnický původ
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
5. ročník |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Zeměpis Regiony světa |
Dějepis Úvod |
7. ročník |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Přírodopis Vývoj člověka |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Český jazyk a literatura Literární výchova |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
|
pokrytí projektem
|
Multikulturalita
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
5. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme |
6. ročník |
Hudební výchova Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Hudební výchova Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk jako jedinec |
Hudební výchova Hudební výchova, Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Český jazyk a literatura Literární výchova |
9. ročník |
Hudební výchova Hudební výchova, Poslechové činnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk, Německý jazyk |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
|
pokrytí projektem
-
Den ...
určen pro:
6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Princip sociálního smíru a solidarity
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Dějepis Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
|
pokrytí projektem
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Zeměpis Přírodní obraz země, Regiony světa |
7. ročník |
Přírodopis Vyšší rostliny |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Zeměpis Regiony světa |
9. ročník |
Přírodopis Ekologie |
Zeměpis Životní prostředí |
|
pokrytí projektem
-
Den Země
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Základní podmínky života
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody |
6. ročník |
Přírodopis Vznik Země a života na Zemi |
Člověk a svět práce Pěstitelství |
Zeměpis Přírodní obraz země, Regiony světa |
7. ročník |
Člověk a svět práce Pěstitelství |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Chemie Směsi |
Přírodopis Vývoj člověka |
Zeměpis Regiony světa |
9. ročník |
Přírodopis Ekologie |
Člověk a svět práce Pěstitelství |
Zeměpis Životní prostředí |
|
pokrytí projektem
-
Den Země
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody |
3. ročník |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme |
4. ročník |
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody |
5. ročník |
Člověk a jeho svět Lidé kolem nás |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Člověk a svět práce Pěstitelství |
Zeměpis Přírodní obraz země, Regiony světa |
Fyzika Elektrický obvod |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Člověk a svět práce Pěstitelství |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Chemie Anorganické sloučeniny, soli |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Fyzika Mechanické vlastnosti kapalin a plynů |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Chemie Zdroje energie, Chemie a společnost |
Přírodopis Ekologie |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Člověk a svět práce Pěstitelství |
Zeměpis Životní prostředí, Česká republika |
Fyzika Elektromagnetické a světelné děje, Energie |
|
pokrytí projektem
-
Den Země
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
Vztah člověka k prostředí
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
2. ročník |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
3. ročník |
Člověk a jeho svět Místo, kde žijeme, Rozmanitost přírody |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
4. ročník |
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Matematika Závislosti, vztahy a práce s daty |
5. ročník |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Přírodní obraz země, Regiony světa |
Fyzika Elektrický obvod |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Výchova ke zdraví Zdravý způsob života |
Přírodopis Strunatci, Vyšší rostliny |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Regiony světa |
8. ročník |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Fyzika Mechanické vlastnosti kapalin a plynů |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Přírodopis Ekologie |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Životní prostředí, Česká republika |
|
pokrytí projektem
-
Den Země
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník, 4. ročník, 5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník
|
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
5. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Zeměpis Regiony světa |
Matematika Závislosti, vztahy a práce s daty |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Zeměpis Regiony světa |
Fyzika Elektromagnetické a světelné děje |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
8. ročník |
Výchova k občanství Člověk ve společnosti |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Fyzika Mechanické vlastnosti kapalin a plynů |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Životní prostředí, Česká republika |
Matematika Závislosti, vztahy a práce s daty |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
5. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Zeměpis Regiony světa |
Fyzika Látky a tělesa |
7. ročník |
Matematika Číslo a proměnná |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
8. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
9. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Životní prostředí, Česká republika |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
Stavba mediálních sdělení
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
5. ročník |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
8. ročník |
Zeměpis Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Zeměpis Terénní geografická výuka |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
Vnímání autora mediálních sdělení
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
4. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
5. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Zeměpis Regiony světa |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
Zeměpis Regiony světa |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
8. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Zeměpis Regiony světa, Společenské a hospodářské prostředí |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
9. ročník |
Dějepis 2. světová válka |
Zeměpis Životní prostředí, Česká republika |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
Fungování a vliv médií ve společnosti
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
5. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
7. ročník |
Výchova k občanství Stát a právo |
8. ročník |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
9. ročník |
Výchova k občanství Globální svět |
Dějepis 2. světová válka, Rozdělený a integrující se svět |
Zeměpis Česká republika |
Matematika Závislosti, vztahy a práce s daty |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
Tvorba mediálního sdělení
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
5. ročník |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Informační a komunikační technologie Práce s informacemi |
7. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
8. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Společenské a hospodářské prostředí |
9. ročník |
Cizí jazyk Anglický jazyk |
Výtvarná výchova Výtvarné aktivity |
Zeměpis Česká republika, Terénní geografická výuka |
Matematika Závislosti, vztahy a práce s daty |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
Práce v realizačním týmu
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
5. ročník |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchova |
6. ročník |
Zeměpis Terénní geografická výuka |
7. ročník |
Zeměpis Terénní geografická výuka |
9. ročník |
Zeměpis Terénní geografická výuka |
Český jazyk a literatura Komunikační a slohová výchva |
|
pokrytí projektem
|
|