žák:
- Reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace.
- Sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a osvojovaných témat.
- Sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché sdělení, krátký text a odpověď na sdělení.
- Obměňuje krátké texty a doplňuje chybějící informace do textu.
- Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám.
- Rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci.
- Čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu.
- Rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům.
|
Texty přiměřeného rozsahu a známé slovní zásoby.
Čísla 1 – 100 Kolik je hodin?
What?, When?, How?, Where?, Who?, What time?
What is it?
Is it…?
Do you like…? a Do you eat…?
Have you got a…?,
How many….?,
Where is…?
Do you like…?
Can you…?
Does she, he like?
Where is/are…?, Where can I buy…?
Do you like… Can you use… What do you do?
Ve třídě – školní pomůcky, potřeby, osoby, nábytek.
Dopis.
Ovoce a zelenina, jídlo a pití, barvy.
Moje rodina, doma.
Předložky: between, opposite, next to, on the right, on the left.
There is, there are.
Hračky.
I have got a…, I haven´t got a…
Lidské tělo a zdraví člověka.
Zvířata.
Can/Can´t.
Pohádky.
Tradice a zvyky, svátky anglicky mluvících zemí (Halloween, Vánoce, Velikonoce...).
Reálie anglicky mluvících zemí- mapa.
Počítač.
Internet.
Výukové programy.
Poslechová cvičení z učebnice.
Autentické audiovizuální materiály.
Fonetický zápis.
Vázání slov.
Přízvuk ve slově.
Intonace a přízvuk v anglické větě.
Pořádek slov ve větě.
Odlišnosti českého a anglického slovosledu.
|