Základní škola a základní umělecká škola Žlutice, příspěvková organizace
Učební osnovy
4. ročník
Matematika
Číslo a početní operace
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Číselný obor 0 - 1 000 000 |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kooperace a kompetice rozvíjení schopnosti pracovat ve skupině, týmu Sebepoznání a sebepojetí rozvíjení vztahu ke vzdělání, pozitivní přístup k získávání znalostí |
Člověk a jeho svět 4. ročník Místo, kde žijeme |
Nestandardní aplikační úlohy a problémy
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- síť krychle a kvádru
|
Závislosti, vztahy a práce s daty
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- římské číslice 1, 5, 10, 50, 100, 500, 1000 ( I - V - X - L - C - D - M )
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí užívá grafů a tabulek při porovnávání spotřeby vody v domácnosti |
Člověk a jeho svět 4. ročník Lidé a čas Člověk a jeho svět 4. ročník Místo, kde žijeme |
Geometrie v rovině a v prostoru
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- rovnoběžky |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výtvarná výchova 4. ročník Výtvarné aktivity |