žák:
- Zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlas či dvojhlase v durových i mollových tóninách a při zpěvu využívá získáné pěvecké dovednosti.
- Rozlišuje jednotlivé kvality tónů, rozpozná výrazné tempové a dynamické změny v proudu znějící hudby.
- Orientuje se v zápisu jednoduché písně či skladby a podle svých individuálních schopností a dovedností ji realizuje.
- Využívá na základě svých hudebních schopností a dovedností jednoduché popřípadě složitější hudební nástroje k doprovodné hře i k reprodukci jednoduchých motivů skladeb a písní.
- Ztvárňuje hudbu pohybem s využitím tanečních kroků, na základě individuálních schopností a dovedností vytváří pohybové improvizace.
|
Osvojení si nejméně 20 písní v dur i moll.
Nota celá, půlová, čtvrťová.
Durová tónina.
Dynamická znaménka.
Melodie vzestupná a sestupná.
Hudební nástroje.
Tříčtvrteční takt, valčík.
Jednoduchý dvojhlas.
Poslech vybraných skladeb.
|