žák:
- Při vlastních tvůrčích činnostech pojmenovává prvky vizuálně obrazného vyjádření, porovnává je na základě vztahů.
- Užívá a kombinuje prvky vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu k celku : v plošném vyjádření linie a barevné plochy, v objemovém vyjádření modelování a skulpturální postup, v prostorovém vyjádření uspořádání prvků ve vztahu k vlastnímu tělu i jako nezávislý model.
- Při tvorbě vizuálně obrazových vyjádření se vědomě zaměřuje na projevení vlastních životních zkušeností i na tvorbu vyjádření,která mají komunikační účinky pro jeho nejbližší sociální vztahy.
- Nalézá vhodné prostředky pro vizuálně obrazná vyjádření vzniklá na základě vztahu zrakového vnímání k vnímání dalšími smysly, uplatňuje je v plošné objemové i prostorové tvorbě.
- Osobitost svého vnímání uplatňuje v přístupu k realitě, k tvorbě a interpretaci vizuálně obraznéhovyjádření, pro vyjádření nových i neobvyklých pocitů a prožitků svobodně volí a kombinuýje prostředky.
- Porovnává různé interpretace vizuálně obrazného vyjádření a přistupuje k niám jako ke zdroji inspirace.
- Nalézá a do komunikace v sociálních vztazích zapojuje obsah vizuálně obrazných vyjádření, která samostatně vytvořil, vybral či upravil.
|
Kresba – výrazové možnosti linie.
Kresba různým materiálem – pero a tuš, dřívko a tuš,rudka, uhel.
Kompozice v ploše.
Malba, míchání barev.
Emocionální malba.
Kresba různým materiálem – pero a tuš, dřívko a tuš,rudka, uhel.
Grafické techniky – otiskování, tisk ze šablon, vosková technika.
Modelování z papíru,hlíny.
Techniky koláže a frotáže.
Vnímání vizuální a hmatové.
Malba – hra s barvou, volná malba.
Manipulace s objekty.
Ilustrátoři dětských knih.
Tvoření ilustrací pro vlastní literární tvorbu.
Komunikace v rámci skupiny. Vysvětlování výsledků tvorby.
|