Základní škola Žlutice, okres Karlovy Vary
Učební osnovy
9. ročník
Zeměpis
Životní prostředí
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Krajina, krajinná sféra, přírodní (fyzickogeografická) sféra, příroda, socioekonomická sféra
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA Vnímání autora mediálních sdělení Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA Vztah člověka k prostředí Lidské aktivity a problémy životního prostředí Základní podmínky života Ekosystémy |
Tělesná výchova 7. ročník Pohybové učení - organizace Chemie 9. ročník Zdroje energie Přírodopis 9. ročník Ekologie Výchova k občanství 9. ročník Globální svět |
Česká republika
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Poloha a rozloha
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA Tvorba mediálního sdělení Fungování a vliv médií ve společnosti Vnímání autora mediálních sdělení Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA Vztah člověka k prostředí Lidské aktivity a problémy životního prostředí MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA Princip sociálního smíru a solidarity Multikulturalita Etnický původ Kulturní diference VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH Jsme Evropané VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování Formy participace občanů v politickém životě Občan, občanská společnost a stát |
Výchova k občanství 6. ročník Člověk ve společnosti |
Terénní geografická výuka
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Praktická topografie při pohybu v terénu
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA Práce v realizačním týmu Tvorba mediálního sdělení Stavba mediálních sdělení |
Přírodopis 9. ročník Geologie |