žák:
- Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkající se každodenních témat.
- Rozumí běžným pokynům a adekvátně na ně reaguje.
- Zapojí se do jednoduchých rozhovorů.
- Sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy a dlaších osvojených témat
- Odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného nebo rodiny, školy a dalších osvojených témat.
- Sám dokáže mluvit v jednoduchých větách na dané téma.
- Snaží se mluvit gramaticky a foneticky správně.
- Rozumí slovům a jednoduchým větám, které se vztahují k běžným tématům.
- Rozumí krátkému jednoduchému textu zejména, pokud má k dispozici vizuální oporu, a vyhledává v ném požadovanou informaci.
- Vyslovuje a čte nahlas, plynule a foneticky správně jednoduché texty složené ze známé slovní zásoby
- Vyplní základní údaje o sobě ve formuláři.
- Stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení.
- Napíše krátký text na dané téma.
- Žák je motivován ke studiu dalšího cizího jazyka a chápe jeho význam
|
Tématické okruhy :
určování času, časové údaje
pozvánka, smluvení termínu
rodinný a společenský život – svátky, oslavy (ČR, německy mluvící země), dárky
denní program – každodenní činnosti, volný čas
bydlení – adresa, popis bytu, domu, vybavení
potraviny, v obchodě
Gramatika :
časové předložky
časování pravidelných a nepravidelných sloves
slovesa s odlučitelnou předponou
způsobová slovesa
minulý čas
skloňování podstatných jmen
předložky
neurčitý podmět 'man'
vedlejší věta (denn)
imperativ
|