telefon:353 393 243fax:
ředitel:Mgr. Luděk Svobodakontakty:reditel@zszlutice.cz
hl. koordinátor:PaedDr. Pavel RůžičkaIČ:47701412
email:posta@zszlutice.czREDIZO:600067238
zřizovatel:Město Žlutice, okres Karlovy VaryVelké náměstí 144, 364 52353 393 171353 393 17300255181meu@zlutice.czwww.zlutice.cz
Základní škola Žlutice, okres Karlovy Vary

Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání "Naše škola"

Poděbradova 307, 364 52, Žlutice , www.zszlutice.cz
č.j. 5/2007 - 4

Jazyk a jazyková komunikace

Český jazyk a literaturaCizí jazyk
1. ročník2. ročník3. ročník4. ročník
povinný
3
5. ročník6. ročník7. ročník8. ročník9. ročník

Anglický jazyk

výstupyučivo
  • Reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace.
    Vyhledává odpověď.
  • Aktivně se zapojí do jednoduché konverzace, poskytne požadovanou informaci.
    Počítá do 100, sčítá a odčítá. Rozlišuje základní a řadové číslovky. Vytvoří otázku a jednoduše na ni odpoví. Požádá slušně o jídlo a pití.
  • Sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché sdělení, krátký text a odpověď na sdělení.
    V jednoduchém popisu užívá spojení I have got, she ( he ) has got, používá zájmena her, his. Pojmenuje běžná domácí zvířata, krátce popíše jejich vzhled a způsob života. Používá synonyma a antonyma. Časuje sloveso can.
  • Obměňuje krátké texty a doplňuje chybějící informace do textu.
    Přečte a přeloží jednoduché pohádky. Využije obrazových a poslechových materiálů při práci. Pochopí smysl a význam jednotlivých svátků. Pojmenuje nadpřirozené bytosti, vánoční předměty. Rozeznává anglicky mluvící země, najde je na mapě, poskytne o nich základní informace v mateřském jazyce.
  • Používá dvojjazyčný slovník.
    Při práci používá dvojjazyčný slovník.
  • Rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci.
    Popíše počítač, vyjádří svůj vztah k počítačům. Orientuje se v základních počítačových pojmech na klávesnici. Vybírá známé informace z většího celku.
  • Čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu.
    Čte krátké texty ze známých tématických okruhů. Čte přiměřené texty o postavičkách. Čte texty z učebnice.
  • Rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům.
    Používá základní syntaktické struktury.
Texty přiměřeného rozsahu a známé slovní zásoby.
Čísla 1 – 100 Kolik je hodin?
What?, When?, How?, Where?, Who?, What time?
What is it?
Is it…?
Do you like…? a Do you eat…?
Have you got a…?,
How many….?,
Where is…?
Do you like…?
Can you…?
Does she, he like?
Where is/are…?, Where can I buy…?
Do you like… Can you use… What do you do?
Ve třídě – školní pomůcky, potřeby, osoby, nábytek.
Dopis.
Ovoce a zelenina, jídlo a pití, barvy.
Moje rodina, doma.
Předložky: between, opposite, next to, on the right, on the left.
There is, there are.
Hračky.
I have got a…, I haven´t got a…
Lidské tělo a zdraví člověka.
Zvířata.
Can/Can´t.
Pohádky.
Tradice a zvyky, svátky anglicky mluvících zemí (Halloween, Vánoce, Velikonoce...).
Reálie anglicky mluvících zemí- mapa.
Počítač.
Internet.
Výukové programy.
Poslechová cvičení z učebnice.
Autentické audiovizuální materiály.
Fonetický zápis.
Vázání slov.
Přízvuk ve slově.
Intonace a přízvuk v anglické větě.
Pořádek slov ve větě.
Odlišnosti českého a anglického slovosledu.
pokrytí průřezových témat

OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA

  • Poznávání lidí

  • Komunikace

VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH

  • Evropa a svět nás zajímá

  • Objevujeme Evropu a svět

  • Jsme Evropané

MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA

  • Kulturní diference

  • Multikulturalita