žák:
- Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám, které jsou sdělovány pomalu a s pečlivostí.
- Rozumí obsahu jednoduchého krátkého mluveného textu, který je pronášen pomalu, zřetelně a s pečlivou výslovností, pokud má k dispozici vizuální oporu.
- Přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
- Rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu.
- Zopakuje a použije slova a slovní spojení.
|
Slovní zásoba na témata
- zvířata v ZOO
- školní pomůcky a činnosti
- barvy
- jídlo
- obličej
- místnosti v domě
- oblečení
- dětské sportovní činnosti
- Vánoce a Velikonoce
Komunikační situace
- dotazování na dovednost
- dotazování na oblíbenost jídel
- popis a charakteristika
- fráze spojené s Vánocemi a Velikonocemi
- pokyny při výuce, běžných činnostech a při hrách
Jazykové struktury a gramatika
- užití „to“ a „toto“ při označování věcí
- jednoduché otázky a odpovědi s použitím sloves „moci“, „být“ a pomocného slovesa “do“
- rozkazovací způsob v běžných pokynech
- jednoduché užití přítomného času průběhového při popisu činnosti
- předložky „v“ a „na“ při popisu umístění
- předložka „z“ při označení původu produktu
- dotazy na množství počitatelných podstatných jmen
|
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference
|
Výtvarná výchova
2. ročník
Výtvarné aktivity
Hudební výchova
2. ročník
Hudební činnosti
Tělesná výchova
2. ročník
Pohybové dovednosti
Dramatická výchova (nepovinný předmět)
2. ročník
Dramatická výchova
| |