žák:
- Reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace.
- Aktivně se zapojí do jednoduché konverzace, poskytne požadovanou informaci týkající se jeho samotného, rodiny školy, volného času a dalších osvojovaných témat .
- Napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního života.
- Vyplní osobní údaje do formuláře.
- Používá dvojjazyčný slovník.
- Rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci.
- Čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu a vyhledá v nich potřebnou informaci.
- Rozumí známým slovům a jednoduchým větám , pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně, a týkají se osvojovaných témat.
- Obměňuje krátké texty a doplňuje chybějící informace do textu.
|
Tematické okruhy
Čísla 1 – 100.
Kolik je hodin?
What?, When?, How?, Where?, Who?, What time?
What is it?
Is it…?
Do you like…? a Do you eat…?
Have you got a…?,
How many….?,
Where is…?
Do you like…?
Can you…?
Does she, he like?
Where is/are…?, Where can I buy…?
Do you like… Can you use a computer?
Rodina.
Časové rozvržení dne, rozvrh hodin, zájmy a záliby, sport a hry.
Kladné a záporné věty.
Dny v týdnu a roční období.
Oblečení.
Zvířata – domácí a ze ZOO.
Can/can´t.
Ve městě.
Vazba I´d like.
Obchody, ceny.
Státy a národnosti.
Zaměstnání.
Pohádky.
Tradice a zvyky, svátky anglicky mluvících zemí (Halloween, Vánoce, Velikonoce...).
Reálie anglicky mluvících zemí- mapa.
Počítač.
Internet.
Výukové programy.
Poslechová cvičení z učebnice.
Autentické audiovizuální materiály.
Fonetický zápis.
Vázání slov.
Přízvuk ve slově.
Intonace a přízvuk v anglické větě.
Pořádek slov ve větě.
Odlišnosti českého a anglického slovosledu.
|