žák:
- Zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase či v dvojhlase v durových i mollových tóninách a při zpěvu využívá získané pěvecké dovednosti.
- Orientuje se v zápisu jednoduché písně či skladby a podle svých individuálních schopností a dovedností ji realizuje.
- Využívá na základě svých hudebních schopností a dovedností jednoduché popřípadě složitější hudební nástroje k doprovodné hře i k reprodukci jednoduchých motivů skladeb a písní.
- Ztvárňuje hudbu pohybem s využitím tanečních kroků, na základě individuálních schopností a dovedností vytváří pohybové improvizace.
- Rozpozná hudební formu jednoduché písně či skladby.
- Rozpozná v proudu znějící hudby některé z užitých hudebních výrazových prostředků, upozorní na metrorytmické, tempové, dynamické i zřetelné harmonické změny.
- Vytváří v rámci svých individuálních dispozic jednoduché předehry, mezihry a dohry a provádí elementární hudební improvizace.
|
Osvojení si minimálně 25 písní v dur i moll.
Nota celá, půlová, čtvrťová a osminová.
Mollová tónina.
Hudební nástroje.
Čtyřčtvrťový takt.
Rondo, variace.
Kontrast, gradace.
Poslech vybraných skladeb.
|