žák:
- Čte nahlas plynule a foneticky správně texty přiměřeného rozsahu.
- Rozumí obsahu jednoduchých textů v učebnici a obsahu autentických materiálů s využitím vizuální opory, v textech vyhledává známé výrazy, fráze a odpovědi na otázky.
- Rozumí jednoduché a zřetelně vyslovované promluvě a konverzaci.
- Jednoduchým způsobem se domluví v běžných každodenních situacích.
- Odvodí pravděpodobný význam z kontextu textu.
- Používá dvojjazyčný slovník.
- Sestaví jednoduché (ústní i písemné) sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tématickými okruhy.
- Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty.
- Vyžádá jednoduchou informaci.
|
Rozhovory .
Komiksy.
Kratší doplňkové texty.
Texty v učebnici a na internetu.
Práce s mapou.
Audiovizuální materiály.
Tematické okruhy čerpané z učebnice.
Oslovení, reakce na oslovení, pozdrav, přivítání, rozloučení, představování, omluva, reakce na omluvu, poděkování a reakce na poděkování, pozvání, prosba, žádost, přání, blahopřání, žádost o pomoc, službu, informaci, souhlas/nesouhlas.
Osobní informace- rodina.
Pokoje, Nábytek a vybavení.
Jídlo a pití.
Odpočinkové aktivity.
Škola.
Nakupování.
Město.
Osobní údaje.
Budovy a místa.
Zeměpisné údaje.
Dopis.
Pohlednice.
Formulář.
Dotazník.
Popis známé osobnosti.
Chat.
E-mail.
SMS.
Osobní, ukazovací a přivlastňovací zájmena.
Přítomný čas prostý a průběhový.
Předložky s místem a časem.
Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména.
Slovesa vážící se s gerundiem (like, hate...).
Minulý čas prostý.
Stupňování přídavných jmen.
Plánovaná budoucnost – going to.
Otázky začínající tázacím zájmenem (What?, Where?, Which?, How?, When?, Who?, How much/many?)
|