Základní škola Žlutice, okres Karlovy Vary
Učební osnovy
7. ročník
Dějepis
Středověk
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Sámova říše, Nitransko, Velkomoravská říše, český stát, Levý Hradec, Pražský hrad, Libice nad Cidlinou, Stará Boleslav, Moravské pole, Kresčak, Polsko, Uhry, Svatá říše římská;
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výtvarná výchova 6. ročník Výtvarné aktivity |
Výtvarná výchova 9. ročník Výtvarné aktivity Český jazyk a literatura 7. ročník Literární výchova Výtvarná výchova 6. ročník Výtvarné aktivity |
Počátky novověku
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
renesance, humanismus; reformace, protireformace, katolík, protestant, jezuita, manufaktura, knihtisk
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
Výtvarná výchova 9. ročník Výtvarné aktivity Hudební výchova 7. ročník Poslechové činnosti Český jazyk a literatura 7. ročník Literární výchova Výtvarná výchova 6. ročník Výtvarné aktivity |
Novověk
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
habsburská monarchie, Vídeň, Praha, Francie, Anglie, náboženská válka, bartolomějská noc, anglikánská církev, puritáni, jezuité;
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování Formy participace občanů v politickém životě Občan, občanská společnost a stát |
Výtvarná výchova 6. ročník Výtvarné aktivity Hudební výchova 8. ročník Hudební výchova |
Výtvarná výchova 9. ročník Výtvarné aktivity Hudební výchova 7. ročník Poslechové činnosti Český jazyk a literatura 7. ročník Literární výchova Výtvarná výchova 6. ročník Výtvarné aktivity |