žák:
- Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkající se každodenních témat.
- Rozumí běžným pokynům a adekvátně na ně reaguje.
- Zapojí se do jednoduchých rozhovorů.
- Sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy a dlaších osvojených témat
- Odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného nebo rodiny, školy a dalších osvojených témat.
- Sám dokáže mluvit v jednoduchých větách na dané téma.
- Snaží se mluvit gramaticky a foneticky správně.
- Rozumí slovům a jednoduchým větám, které se vztahují k běžným tématům.
- Rozumí krátkému jednoduchému textu zejména, pokud má k dispozici vizuální oporu, a vyhledává v ném požadovanou informaci.
- Vyslovuje a čte nahlas, plynule a foneticky správně jednoduché texty složené ze známé slovní zásoby
- Vyplní základní údaje o sobě ve formuláři.
- Stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení.
- Napíše krátký text na dané téma.
|
Tématické okruhy :
škola - předměty, pomůcky
určování času, přesný čas, časové údaje
denní program - všední den, volný čas, rozvrh dne
koníčky - sport, druhy sportů
sportovní náčiní
dovolená, prázdniny
zeměpisné názvy
Gramatika :
časové, místní předložky
vazba ´es gibt´
sloveso ´finden´
vybraná nepravidelná slovesa
časování pravidelných sloves
stavba věty
|
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
|
Matematika
9. ročník
Geometrie v rovině a v prostoru
Matematika
9. ročník
Číslo a proměnná
Matematika
9. ročník
Nestandardní aplikační úlohy a problémy
| |